مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-18سياسي

مسابقه بر بلندای برکه از محتوای خطبه غدیر


رییس بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین گفت: مسابقه بر بلندای برکه از محتوای متن و ترجمه خطابه پیامبر اعظم (ص) در غدیرخم برگزار می شود.

- قزوین-رییس بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین گفت: مسابقه "بر بلندای برکه" از محتوای متن و ترجمه خطابه پیامبر اعظم (ص) در غدیرخم برگزار می شود.

محسن حق شناس در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان این موضوع که همه روزه تا فرا رسیدن عید سعید غذیر خم بنیاد بین المللی غدیر و در کنار آن بنیاد غدیر قزوین برنامه های متعدد از جمله مسابقه با موضوع ولایت و غدیر در بستر فضای مجازی برگزار می نماید اظهار کرد: بنیاد بین المللی غدیر افتخار دارد در این ایام با برگزاری برنامه های متنوع موجبات آشنایی هر چه بیشتر محبین آل الله با واقعه غدیر خم را فراهم آورد.

رییس بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین گفت: مسابقه بر بلندای برکه از محتوای متن و ترجمه خطابه پیامبر اعظم (ص) در هجدهم ماه ذی الحجه سال دهم هجرت در کنار برکه غدیر خم ایراد فرمودند، انجام می شود و شامل 27 سوال تستی با نمره منفی و سه سوال تشریحی است که هر داوطلب فقط مجاز به یک بار شرکت در آزمون می باشد.

وی ادامه داد: چنانچه نمرات و امتیازهای کسی شده برابر باشد از بین نفرات به قید قرعه به چهار نفر برتر جایزه نفیس نقدی تعلق می گیرد و به بیست نفر برتر بعدی به هر کد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه بر بلندای برکه از محتوای خطبه غدیر

مسابقه بر بلندای برکه از محتوای خطبه غدیر