مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-18سياسي

تسریع دربهره برداری از پروژه آزادراه شیراز اصفهان


نماینده شیراز و زرقان در مجلس به اتفاق برخی نمایندگان فارس و مسوولان وزارت دفاع از پروژه آزادراه شیراز-اصفهان دیدن کردند.

- به گزارس خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در مورد آخرین وضعیت این آزادراه گفت: در حاشیه این بازدید جلسه ای را برگزار کردیم تا راههای سرعت در تکمیل پروژه را مورد بررسی قرار دهیم.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: هفته آینده نشستی با وزیر دفاع و راه و شهرسازی خواهیم داشت تا این آزادراه با کیفیت بالا و رفع تمام نواقص به افتتاح و بهره برداری برسد.

او افزود: یکی از موضوعات بسیار مهم این آزادراه تقاطع غیر هم سطح ورودی به شهر شیراز است که جهت جلوگیری از ترافیک و حوادث باید بسیار کارشناسی احداث شود.

عزیزی تصریح کرد: اتصال آزادراه شیراز اصفهان به جنوب و آزادراه تهران -کاشان- اصفهان نیز یک بحث جدی است که این موضوع را نیز در نشست هفته آینده با وزرای مذکور دنبال خواهیم کرد.

نماینده شیراز و زرقان ادامه داد: نگاه ما به این پروژه باید بزرگ تر و عمیق تر باشد تا بتوانیم از یک شبکه حمل و نقل ایمن و استاندارد بهره ببریم.

عزیزی افزود: قطعه 8 آزادراه نیز از مسائل مهم این نشست بود که باید با نشست های مستمر و منظم به یک تصمیم خوب در این زمینه برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع دربهره برداری از پروژه آزادراه شیراز اصفهان

تسریع دربهره برداری از پروژه آزادراه شیراز اصفهان