مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-18اقتصادي

فعالان استارت آپی صنایع نرم و خلاق تسهیلات می گیرند


مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق از ارائه انواع خدمات مالی به شرکت ها و استارت آپ های خلاق از تابستان سال جاری با نظارت و راهبری ستاد فناوری های نرم و خلاق خبر داد.

- مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق از ارائه انواع خدمات مالی به شرکت ها و استارت آپ های خلاق از تابستان سال جاری با نظارت و راهبری ستاد فناوری های نرم و خلاق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مهدی حیاتشاهی با اعلام این خبر گفت: این صندوق از نظر حوزه فعالیت امکان ارائه خدمات به تمامی شرکت ها و فعالان اقتصادی را در تمامی حوزه های صنعتی، علمی، فرهنگی، تولیدی و خدماتی دارد و محدودیتی در این مورد ندارد.

اما با توجه به نیازسنجی و اهداف تعیین شده، اولویت و تمرکز فعالیت و خدمات آن در حوزه های صنایع خلاق، نوآور و فرهنگی و سپس فناوری دانش بنیان است.

پس با توجه به اینکه صنایع و شرکت های فعال در حوزه گیاهان دارویی در هر دو بخش نوآوری و خلاقیت و همچنین فناوری فعالیت دارند، شامل اولویت های خدمات صندوق هستند.

وی در خصوص استارت آپ های صنایع فرهنگی و تیم های خلاق افزود: استارت آپ ها، تیم ها و فعالان خلاق که فاقد ماهیت حقوقی هستند نیز می توانند از برخی خدمات صندوق مانند سرمایه گذاری، صدور ضمانت نامه، خدمات مشاوره سرمایه گذاری و تجاری سازی و در برخی موارد تسهیلات بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان استارت آپی صنایع نرم و خلاق تسهیلات می گیرند

فعالان استارت آپی صنایع نرم و خلاق تسهیلات می گیرند