مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-18ورزشي

بازی با تیم «گل ریحان» برای ما حکم فینال جام حذفی را دارد


سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: بازی با تیم گل ریحان البرز برای ما حکم فینال جام حذفی دارد و با تمام قدرت برای کسب پیروزی و صعود به لیگ برتر به میدان می رویم.

- علی اصغر کلانتری در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل نماینده البرز در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: وضعیت فنی و روحی تیم ما بسیار خوب است و بازیکنانمان شرایط حساس این دیدار را درک می کنند و به طور کامل آماده رویارویی با تیم گل ریحان البرز هستیم.

وی افزود: هیچ بازیکن محروم و مصدومی نداریم و آرش ملک دروازه بان تیم ما هم که در آستانه بازی قبلی مصدوم شده بود، مشکل خاصی ندارد و می تواند در بازی فردا مارا همراهی کند.

سرمربی زردپوشان در خصوص احتمال تبانی در هفته پایانی لیگ آزادگان بیان داشت: در خصوص این مسائل خود فدراسیون فوتبال ناظر مسابقات است و ما بدون در نظر گرفتن این موارد و با این دیدگاه که گویی در فینال جام حذفی قرار است بازی کنیم، با تمام قوا به مصاف گل ریحان البرز می رویم و به هیچ عنوان این تیم را دست کم نمی گیریم و از همه هواداران تیم فجر سپاسی می خواهم تا با دعای خیر خود به ما کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فجر شهید سپاسی شیراز که از روز شنبه در تهران و در زمین آکادمی ملی المپیک آخرین مراحل تمرینات خود را برای دیدار مقابل نماینده البرز پشت سر می گذارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی با تیم «گل ریحان» برای ما حکم فینال جام حذفی را دارد

بازی با تیم «گل ریحان» برای ما حکم فینال جام حذفی را دارد