مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-18اقتصادي

اتمام احداث فاز 2 کندرو «بلوار ارتش» در همدان


احداث فاز دو کندرو «بلوار ارتش» با اعتبار 25 میلیارد ریال به اتمام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مجید شاکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساماندهی ورودی های شهر همدان یکی از سرفصل های پروژه های عمرانی شهرداری است که در همین راستا در فروردین ماه فاز 2 کندرو بلوار ارتش از میدان اربعین (صداوسیما) آغاز و به کندرو ورودی مریانج متصل شد.

وی با بیان اینکه این بلوار علاوه بر زیبایی، عبور و مرور شهروندان و مسافران را نیز تسهیل می کند گفت: طول مسیر این کندرو در فاز دو 1000 متر است و در دو لاین اجرا شد.

مدیر شهرداری منطقه 4 همدان گفت: در این پروژه 25 میلیارد ریال هزینه کردیم و اقداماتی از قبیل خاکبرداری، جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت ریزی انجام گرفت.

وی ادامه داد: خاکریزی فضای سبز این کندرو انجام شده که در روزهای آینده تسطیح و عملیات احداث فضای سبز و کاشت درخت آغاز خواهد شد.

شاکری با اشاره به اینکه قسمت هایی از این بلوار برای احداث کندرو، توسط شهرداری منطقه 4 تملک شده بود، گفت: همچنان چند قطعه ملک در مسیر این کندرو وجود دارد که امیدوارم هرچه زودتر با مالکان به توافق برسیم و تاثیر این پروژه برای ساکنان و خودروهای عبوری به طور کامل ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام احداث فاز 2 کندرو «بلوار ارتش» در همدان

اتمام احداث فاز 2 کندرو «بلوار ارتش» در همدان