مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-18سياسي

موانع اجرای بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران در مجلس بررسی می شود


دبیر اول فراکسیون ایثارگران کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده بحث اطلاق ایثارگران، تسری قانون به وزارتخانه ها و ادارات و هم چنین لیست وزارت خانه های مستنکف از اجرای بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران در این فراکسیون بررسی می شود.

- علی اکبر بسطامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دنبال تذکر بنده در صحن علنی مجلس راجع به دو موضوع مهم تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران که در برنامه ششم توسعه به آن اشاره شده بود و هم چنین در قانون بودجه 1400 بودجه آن تامین شده بود، سازمان برنامه بودجه و هم چنین سازمان امور اداری و استخدامی کشور و بنیاد شهید مکلف به ابلاغ بخشنامه به وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه ها هستند.

وی گفت: تمام دستگاه های دولتی و شبه دولتی، دستگاه ها، سازمان ها، شرکت ها مشمول اجرای این بخشنامه خواهند بود و هیچ سازمان دولتی و شبه دولتی حق استنکاف از آن را ندارد.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه بحث تبدیل وضعیت نیروهای فرزندان ایثارگران در بسیاری از وزارتخانه ها انجام نشده یا تفاسیر متفاوتی از این قانون صورت گرفته که مشکلاتی در مسیر اجرای بخشنامه ایجاد کرده است.

دبیر اول فراکسیون ایثارگران کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: در جلسه هفته آینده که با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع اجرای بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران در مجلس بررسی می شود

موانع اجرای بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران در مجلس بررسی می شود