مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-18سياسي

راه اندازی 5 خانه حمایتی توانبخشی برای افراد آسیب دیده اجتماعی در مازندران


مدیرکل بهزیستی مازندران با اعلام اینکه بحث کوچک سازی مراکز توانبخشی در دستور کار است، گفت: در همین زمینه پنج خانه حمایتی توانبخشی فعالیتش را آغاز کرده و این روند را بنا داریم در سال جاری هم پیگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرزاد گوهردهی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بهزیستی، اظهار کرد: یکی از اقدامات انجام شده در سال جاری بحث رشد 270 درصدی بودجه جاری و استقرار دولت الکترونیک بوده که در حوزه های مختلف عمده خدمات ما با استفاده از سامانه و الکترونیکی است و 40 سامانه الکترونیکی در بهزیستی استان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه شفافیت در بهزیستی استان گفت: سامانه ها ارمغان، دانشجویی، مثبت زندگی در حال راه اندازی است و در آینده نزدیک خدمات قابل ارائه سازمان از طریق سامانه مثبت زندگی قابل دریافت است.

مدیرکل بهزیستی مازندران از افزایش قابل توجه مستمری مددجویان خبر داد و گفت: در سال جاری حداقل دستمزد در کشور 19 درصد رشد داشته و شیب افزایش مستمری قابل اعتنا است و نسبت به سال 92 بین 9 تا 11 درصد شده داشته و قابل توجه بوده و امید داریم در برنامه پنجم ششم توسعه عمده اهداف و برنامه های نوشته شده را محقق کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 5 خانه حمایتی توانبخشی برای افراد آسیب دیده اجتماعی در مازندران

راه اندازی 5 خانه حمایتی توانبخشی برای افراد آسیب دیده اجتماعی در مازندران