مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-18بين الملل

افزایش کرونا در فلسطین اشغالی علیرغم واکسیناسیون؛ ابتلای 1118 نفر در یک روز


به رغم اظهارات مقام های رژیم صهیونیستی درباره وضعیت خوب این رژیم در زمینه انجام واکسیناسیون، رسانه ها گزارش دادند که ظرف 24 ساعت گذشته 1118 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنا بر گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی آمارهای وزارت بهداشت فلسطین اشغالی نشان می دهد که در شبانه روز گذشته رکورد تازه ای از شمار ابتلای روزانه به ویروس گزارش داد: در روز شنبه در اسراییل 1118 مورد جدید ابتلای روزانه به کووید-19 (ویروس کرونا) گزارش شده است .

طبق این گزارش، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حال حداقل 58 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در فلسطین اشغالی، وخیم است و 16 بیمار زیر دستگاه تنفس قرار دارند.

بنا بر آمار رسمی مقام های رژیم صهیونیستی، شمار کل فوتی های بیماران مبتلا به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی 6446 نفر است.

ثبت 1118 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی در شرایطی انجام شده که طی ماه های اخیر رسانه های غربی در گزارش های قبلی خود رژیم صهیونیستی را به دلیل حجم بالای واکسیناسیون، یک مدل و الگو برای جهان خوانده بودند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و نفتالی بنت نخست وزیر کنونی بارها ادعاهایی درباره عملکرد خوب تل آویو در زمینه واکسیناسیون با استفاده از واکسن های یاز قبیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کرونا در فلسطین اشغالی علیرغم واکسیناسیون؛ ابتلای 1118 نفر در یک روز

افزایش کرونا در فلسطین اشغالی علیرغم واکسیناسیون؛ ابتلای 1118 نفر در یک روز