مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-18اقتصادي

افزایش 50 درصدی توانخواهان تحت پوشش بهزیستی در مازندران


مدیرکل بهزیستی مازندران شمار توانخواهان تحت پوشش را در استان حدود 61 هزار نفر اعلام کرد و گفت: شمار پوشش این افراد با رشد 50 درصدی روبرو بوده است.

- ، فرزاد گوهردهی صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به رشد تقریبی 9 تا 11 درصدی میانگین دریافت مستمری ها نسبت به سال 92 اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم اهداف و برنامه های نوشته شده در برنامه ششم توسعه را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه توانبخشی حدود 61 هزار توانخواه در استان تحت پوشش هستند، افزود: از نظر تحت پوشش قراردادن توانخواهان نسبت با سال 92 با رشد 50 درصدی روبرو هستیم و با تمام تدابیری که اتخاذ شد پوشش جامعه هدف رشد یافته است.

وی با عنوان اینکه جمعیت بیشتری از جامعه توانخواه تحت پوشش قرار گرفته است، به افزایش مستمری ها اشاره کرد و گفت: پرداخت مستمری ها براساس بعد خانوار صورت می گیرد و در این بخش نیز با رشد مواجه هستیم.

گوهردهی یادآور شد: در سال گذشته بالغ بر هزار و 900 میلیارد ریال مستمری پرداخت شد و این مبلغ درسال 92 حدود 84 میلیارد ریال بوده است و در حال حاضر بالغ بر هزار و 600 نفر از جامعه توانخواه حوزه توانبخشی در مراکز اقامتی نگهداری می شوند.

مدیرکل بهزیستی مازندران شمار مراکز شبانه روزی حوزه توانبخشی را 29 مرکز ذکر کرد و گفت: یارانه پرداختی به این مراکز در سال جاری رشد یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی توانخواهان تحت پوشش بهزیستی در مازندران

افزایش 50 درصدی توانخواهان تحت پوشش بهزیستی در مازندران