مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-18اقتصادي

انسداد 60 حلقه چاه آب غیرمجاز در تهران


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران از انسداد 60 حلقه چاه آب غیرمجاز در این استان طی یک هفته کاری خبر داد.

- به نقل از وزارت نیرو، احمدعلی قربانیان گفت: طی هفته گذشته، 60 حلقه چاه آب غیرمجاز در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی، مسدود و از برداشت غیرمجاز بیش از 984 هزار متر مکعب آب در سال از سفره های آب زیرزمینی دشت های استان جلوگیری شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: با همکاری گروه های گشت و بازرسی امورهای منابع آب، 60 حلقه چاه غیرمجاز در مجموع به عمق هزار و 432 متر و آبدهی 51.

5 لیتر بر ثانیه توسط امورهای منابع آب تهران، شهریار، شهرری و دماوند مسدود و در نتیجه از برداشت غیرمجاز سالانه بیش از 984 هزار متر مکعب آب از سفره های زیرزمینی جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد چاه های مسدود شده به ترتیب در شهرستان های تهران و شهریار است، ادامه داد: طی مدت یاد شده با تلاش گروه گشت و بازرسی امور منابع آب دماوند و اخذ دستور قضایی، 10 حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور شناسایی و مسدود شد.

قربانیان با بیان اینکه انسداد چاه های غیرمجاز نقش مؤثری در جلوگیری از تشدید افت آب های زیرزمینی دارد، تصریح کرد: شناسایی و برخورد با چاه های غیرمجاز از وظایف اصلی تمامی امورهای منابع آب به شمار می رود و در طرح احیا و تعادل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 60 حلقه چاه آب غیرمجاز در تهران

انسداد 60 حلقه چاه آب غیرمجاز در تهران