مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-18ورزشي

لزوم توجه شورای ششم شهر به مناطق کمتر برخوردار


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد خواستار لزوم توجه جدی اعضای شورای ششم شهر یزد به مناطق کمتر برخوردار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، محمدحسین رحیمی زاده صبح در نشست رییس کل دادگستری استان یزد با اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: در ماده 17 قانون شهرداری ها و ماده یک قانون شوراها، وظایف این نهاد ها تبیین و به اهتمام به مسائل فرهنگی و اجتماعی تأکید شده است.

وی افزود: در برنامه ششم انجام اموری به شهرداریها واگذار شده که باید شورا نظارت کند مواردی که انجام نشده محقق و اجرایی شود که انتظار است تا شورای جدید برای این بخش از تکالیف قانونی نیز برنامه داشته باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با بیان اینکه باید در پروژه های شهرداری، نگاه فرهنگی و اجتماعی غالب باشد، اظهار داشت: امروزه ثابت شده است حتی رنگ جدول ها و یا با تعطیلی مراکز ورزشی و تفریحی، افسردگی را تشدید می کند و یا شرایط بد اقتصادی روحیه مردم را دچار مشکل می کند، باید یک تیم علمی برنامه هایی عالمانه و اثر گذار را برای شرایط پیش رو تدوین نمایند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد بر حدنگاری کامل املاک شهرداری تأکید کرد و بیان داشت: یکی از مطالبات شورای شهر از شهرداری باید تثبیت مالکیت املاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه شورای ششم شهر به مناطق کمتر برخوردار

لزوم توجه شورای ششم شهر به مناطق کمتر برخوردار