مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-18ورزشي

هیأت اسکواش کرمانشاه رتبه دوم کشوری در بخش ارزیابی عملکرد را از آن خود کرد


این هیأت در ارزیابی عملکرد هیأت های استانی سراسر کشور در سه ماهه نخست سال 1400 توسط فدراسیون، رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

- اردشیر خسروی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: پس از ارزیابی عملکرد هیأت های استانی با توجه به آیتم های مختلف از جمله عملکرد کمیته های کودک، استعدادیابی، فرهنگی، روابط عمومی، مسابقات، کمیته مربیان، پدل، راکتبال، سامانه مبین و همچنین حضور موفق در مسابقات لیگ یک کشور توسط تیم آقایان و کسب مقام سوم و حضور تیم بانوان در لیگ برتر برای اولین بار در تاریخ  اسکواش توانست رتبه دوم را در بین هیأت های استانی کل کشور را بدست آورد.

وی ادامه داد: در دوران کرونا هیأت اسکواش به دنبال بهانه نبود و سعی کردیم تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم و با برنامه ریزی های دقیق و برگزاری برنامه های مختلف در هیأت سعی بر آن داشتیم که عملکرد  موفقی را در تمامی کمیته ها و حضور موفق در مسابقات را داشته باشیم.

رییس هیأت اسکواش استان کرمانشاه تصریح کرد: در راستای کسب این موفقیت بزرگ برای ورزش کرمانشاه از زحمات و حمایت های مجموعه اداره کل ورزش جوانان و تمام جامعه اسکواش استان تشکر و قدردانی می کنم.

خسروی بیان کرد: ما به کمک مجموعه اسکواش توانستیم اسکواش را به مردم معرفی کنیم و از تمام ظرفیت های موجود برای شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت اسکواش کرمانشاه رتبه دوم کشوری در بخش ارزیابی عملکرد را از آن خود کرد

هیأت اسکواش کرمانشاه رتبه دوم کشوری در بخش ارزیابی عملکرد را از آن خود کرد