مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 02:102021-07-17بين الملل

انصراف سعد حریری حرکت تاکتیکی مخربی است


یک کارشناس مسائل خاورمیانه حرکت سعد حریری در کناره گیری را تاکتیکی مخرب عنوان کرد و گفت: البته پشت این تحولات کشورهای فرامنطقه ای و جریان های داخلی لبنان حضور دارند که هدفشان تقابل با حزب الله و کاهش نفوذ ایران است.

- یک کارشناس مسائل خاورمیانه حرکت سعد حریری در کناره گیری را تاکتیکی مخرب عنوان کرد و گفت: البته پشت این تحولات کشورهای فرامنطقه ای و جریان های داخلی لبنان حضور دارند که هدفشان تقابل با حزب الله و کاهش نفوذ ایران است.

حسن هانی زاده در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از تحولات لبنان و کناره گیری سعد حریری، گفت: انصراف سعد حریری نخست وزیر پیشنهادی از تشکیل دولت یک حرکت تاکتیکی مخربی است که مطرح شده و در طول 9 ماه گذشته که میشل عون رییس جمهور لبنان سعد حریری را به عنوان نخست وزیر پیشنهادی معرفی کرد، او با رایزنی برخی جریان های سیاسی لبنان و کشورهای فرامنطقه ای و همچنین منطقه ای تلاش کرد انحصار قدرت را در اختیار بگیرد و کابینه ای تشکیل دهد که در تقابل با محور مقاومت باشد.

وی افزود: پایداری میشل عون به عنوان شخصیتی که از تجربه بالایی برخوردار است نتیجه ای نداشت، گرچه در طول این 9 ماه نبیه بری رییس مجلس، سعد حریری و میشل عون جلسه ای را برای تشکیل کابینه 24 نفره متشکل از همه طیف های سیاسی ترتیب داده اند اما اصرار سعد ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف سعد حریری حرکت تاکتیکی مخربی است

انصراف سعد حریری حرکت تاکتیکی مخربی است