مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 19:052021-07-17ورزشي

مدافع حرمی که حسرت زیارت حضرت زینب (س) در دلش ماند/ قصه قبر خالی قلعه حمود


کوه های قلعه حمود رازی را در دل خودش نگه داشته بود که با شهادت سیداصغر در حلب آن راز آشکار شد، رازی که به درازی دفاع مقدس و عهد و پیمان 10 نفر از بچه های مسجد در سال 1382 است.

- خبرگزاری فارس _ گروه حماسه و مقاومت: طبق یک رسم میان برخی رزمندگان بروجرد، 10 نفر از بچه های مسجد قلعه حمود در سال 82 با یکدیگر عهد و پیمان بستند که همیشه به اسلام خدمت کنند.

در آن زمان؛ عراق به وسیله آمریکا اشغال شده بود و رییس جمهور وقت آمریکا نیز ایران را تهدید کرده بود، در ایران هم شبیخون فرهنگی بود، آن 10 نفر قرار گذاشتند همراه با کسب آمادگی روحی، اخلاقی و جسمی هر جای جهان اسلام لازم است، برای عملیات شهادت طلبانه آماده باشند.

از سمت راست، سیداصغر در کوه های اطراف قلعه حمود بعد از این عهد و پیمان، سیدعبدالرسول؛ یکی از رزمنده های دفاع مقدس ساکن در روستا دوره های حفاظت از گفتار و رفتار را به بچه های مسجد ولی عصر (عج) برگزار کرد تا اخبار این عهد و پیمان در روستا پخش نشود، آن جمع 10 نفره خود را مقید به خودسازی روح  و جسم کردند و گاهی بعد از فوتبال و کوهنوردی به زیارت مزار شش شهید دفاع مقدس قلعه حمود می رفتند.

راز قبر خالی قلعه حمود در این بین، یک قبر خالی در کنار و هم ردیف مزار شهدا و میان مزار شهید خلیفه چرغند (پسرعموی سید بهمن) و مزار شهید سیدحسین دروارنژاد قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافع حرمی که حسرت زیارت حضرت زینب (س) در دلش ماند/ قصه قبر خالی قلعه حمود

مدافع حرمی که حسرت زیارت حضرت زینب (س) در دلش ماند/ قصه قبر خالی قلعه حمود