مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 17:402021-07-17اجتماعي

آغاز عملیات اجرایی 21 مدرسه 12 کلاسه از محل فروش اموال مازاد


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برای ساخت 21 مدرسه 12 کلاسه اموال مازاد آموزش و پرورش به فروش می رسد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برای ساخت 21 مدرسه 12 کلاسه اموال مازاد آموزش و پرورش به فروش می رسد.

حسن مظفری عصر امروز (26 تیرماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: زمین مناسب برای احداث مسکن فرهنگیان به صورت جدی در حال پیگیری بوده و در آینده نزدیک اختصاص می یابد.

وی با اشاره به ضرورت تامین فضاهای آموزشی شهرک های اقماری استان زنجان در قالب عملیات اجرایی احداث 21 مدرسه 12 کلاسه، افزود: برای تحقق این امر، نسبت به فروش املاک مازاد تجاری آموزش و پرورش اقدام می شود و در حال حاضر بنرهایی برای آگاهی از فروش در محل نصب شده است.

این مسئول ادامه داد: 63 باب مدرسه ای که در حال حاضر احداث می شود باید در دوران گذشته احداث می شد؛ چراکه که شهرک های اقماری باید دارای مدرسه می شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در رابطه با فعالیت پایگاه های اوقات فراغت، تصریح کرد: در سطح ملی 15 هزار و 408 پایگاه اوقات فراغت در حال حاضر فعالیت دارند که برنامه های تابستانی برگزار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار کرد: دو ظرفیت قانونی ماده 18 قانون آموزش و پرورش و قانون سازمان ملی مسکن برای اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 21 مدرسه 12 کلاسه از محل فروش اموال مازاد

آغاز عملیات اجرایی 21 مدرسه 12 کلاسه از محل فروش اموال مازاد