مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 17:252021-07-17سياسي

اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای پنج شهر آذربایجان شرقی تا دو روز دیگر


رییس هیات نظارت بر انتخابات شهر و روستای آذربایجان شرقی با اشاره به عدم قطعیت نتایج انتخابات شورای پنج شهر تبریز، اهر، سردرود، باسمنج و سهند، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس هیات نظارت بر انتخابات شهر و روستای آذربایجان شرقی با اشاره به عدم قطعیت نتایج انتخابات شورای پنج شهر تبریز، اهر، سردرود، باسمنج و سهند، گفت:  نتایج قطعی انتخابات این شهرها تا دو روز دیگر اعلام خواهد شد.

جعفر راستی شنبه شب در گفت وگوی خبری، افزود: بر اساس فرصت قانونی روند بررسی نتایج انتخابات، شهرستان ها نتایج خود را به هیات استانی اعلام کردند که اغلب این نتایج نیز تایید شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی متذکر شد: به دلیل وجود فرصت اعتراض برای کاندیداها، در شهرهایی چون تبریز، اهر و .

اعتراضاتی انجام گرفت که ما قانونا موظف به بررسی تمامی این اعتراضات بودیم.

وی با بیان این که انتخابات امسال شورای شهر و روستا در نقاط مختلف استان به خوبی و سلامت کامل برگزار شد، تصریح کرد: تمامی اعتراضات کاندیداها مورد بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم، بازشماری آرا نیز انجام گرفت که در نتیجه آن ها، هیچ تغییری در نتایج ایجاد نشد و تنها در تبریز و بعضی از شهرها، نفر آخر منتخب و عضو علی البدل جایگزین شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای پنج شهر آذربایجان شرقی تا دو روز دیگر

اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای پنج شهر آذربایجان شرقی تا دو روز دیگر