مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 16:402021-07-17بين الملل

یمن: ارتباط داعش با عربستان فاش شد


کمیته امور اسرای دولت نجات ملی یمن، سربریدن دو تن از نیرو های ارتش و کمیته های ملی این کشور توسط نیرو های داعش و القاعده در درگیری های اخیر در استان البیضاء را نشان دهنده حمایت نیرو های متجاوز ائتلاف از این گروه های تروریستی و ارتباط آن ها با ریاض دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، کمیته یاد شده امروز (شنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نیرو های القاعده و داعش در جریان نبرد های اخیر در استان البیضاء با سر بریدن دو اسیر به نام های صقر غانم راشد حسین المالکی و محمد احمد مرشد طواف و رها کردن اجساد آن ها در بیابان، مرتکب جنایتی فجیع و غیرانسانی شدند.

کمیته امور اسرای یمن، این جنایت نیرو های داعش و القاعده مورد حمایت نیرو های متجاوز ائتلاف عربستانی - آمریکایی در استان البیضاء علیه دو اسیر یاد شده را محکوم کرده است.

بر اساس این گزارش، پیکر این دو اسیر در حالی که سر از تن آن ها جدا شده است به تازگی پس از پیشروی نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن و پاکسازی منطقه توسط این نیروها، پیدا شد.

کمیته امور اسرا وابسته به دولت نجات ملی یمن، مسئولیت اخلاقی و قانونی این جنایت که مغایر با قوانین ادیان الهی و اصول، ارزش ها و هنجار های بین المللی و انسان دوستانه است را متوجه کشور های متجاوز به یمن و استفاده از نیرو های داعش و القاعده برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن: ارتباط داعش با عربستان فاش شد

یمن: ارتباط داعش با عربستان فاش شد