مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 14:102021-07-17پزشكي

شرایط خاص بازگشایی مدارس به ستاد پیشنهاد می شود


معاون امنیتی وزیر کشور و رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا گفت: الزامات و شرایط خاص بازگشایی مدارس و دانشگاه ها به ستاد ملی کرونا پیشنهاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری در هفتاد و چهارمین جلسه این کمیته که با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و نمایندگان دستگاه ها در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اینکه باید روند کنترل بیماری در کشور با حساسیت و دقت بالا استمرار یابد، تصریح کرد: غفلت از رعایت پروتکل های بهداشتی و بی توجهی به محدودیت های اعمال شده می تواند زمینه گسترش بیماری را در کشور فراهم سازد.

ذوالفقاری با تاکید بر اهمیت رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در کشور گفت: تا روند کامل واکسیناسیون در کشور، مسیری جزء اعمال محدودیت های هوشمند و رعایت اصول بهداشتی برای مهار بیماری وجود ندارد و ضرورت دارد با اقدام رسانه ای، همراهی مردم را در این عرصه بیشتر کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه محدودیت ها از جمله محدودیت های طرح شبانه که از ساعت 10 شب تا 3 صبح اعمال می شود همگی با هدف کنترل زنجیره بیماری است، گفت: باید تا روند کامل واکسیناسیون در کشور با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی اجازه شیوع بیشتر بیماری را در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط خاص بازگشایی مدارس به ستاد پیشنهاد می شود

شرایط خاص بازگشایی مدارس به ستاد پیشنهاد می شود