مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 13:402021-07-17سياسي

برخی شهرداری ها عمداً شهرها را سیاه پوش نمی کنند/ فعالیت 90 هزار هیئت مذهبی در کشور


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مردم دارند عادت به نبود سیاهی در شهر می کنند برخی شهرداری ها به عمد، سیاهی را از انبار بیرون نمی آورند و شهرها را سیاه پوش نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام روح الله حریزاوی امروز در چهارمین نشست روسای شورای هیئت های مذهبی کل کشور که در زائرسرای صادقیه برگزار شد، بابیان اینکه احیای امر ائمه در دست شماست و امید است این توفیق از ما گرفته نشود، اظهار کرد:  این اختلاف نظرها باید به عظمت هیئت سیدالشهدا برسد و تمام تلاش ما این است که یک پرچم بیشتر زده شود، در انتخابات هم ندارد.

وی بابیان اینکه تعظیم شعائر حسینی شعار اصلی محرم امسال است، عنوان کرد: متأسفانه مردم دارند به نبود سیاهی در شهر عادت می کنند و برخی شهرداری ها نیز به عمد، سیاهی را از انبار بیرون نمی آورند و شهرها را سیاه پوش نمی کنند.

حریزاوی بابیان اینکه فردی می گفت اگر شهر را سیاه کنید مردم یادشان می آید که محرم است و به هیئت می روند، ادامه داد: از همه هیئت ها خواهش می کنم در محرم حتی یک بلندگو برای امام حسین(ع) جلوی هیأت بگذارند.

وی بیان کرد: کارشناسان امر دین ازنظر سازمان تبلیغات اسلامی، درواقع رؤسا و پیر غلامان هیئت ها هستند، بنابراین کسی هم که اگر قصد کمک دارد باید زیردست بزرگان هیئت کار یاد بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی شهرداری ها عمداً شهرها را سیاه پوش نمی کنند/ فعالیت 90 هزار هیئت مذهبی در کشور

برخی شهرداری ها عمداً شهرها را سیاه پوش نمی کنند/ فعالیت 90 هزار هیئت مذهبی در کشور