مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 11:402021-07-17اقتصادي

نیاز جدی شهرداری یزد به جذب سرمایه گذار/چالش های مالی در راه است


رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری یزد گفت: شهرداری یزد نیاز جدی به سرمایه گذاری های بزرگ و جذب سرمایه گذار و ایجاد درآمد پایدار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شیبانی، ظهر شنبه در نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات یزد با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری در حوزه شهری اظهار داشت: اگر در مدیریت شهری یزد به بحث سرمایه گذاری توجه نشود، ظرف چند سال آینده حتی برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری یزد با مشکل مواجه می شویم.

وی عنوان کرد: باید بتوانیم در سطح شهر جهانی یزد ابر پروژه هایی تعریف کنیم تا در سال های آتی بتوانیم درآمدی پایدار برای شهرداری یزد ایجاد کنیم.

شیبانی با اشاره به اینکه برخی مسئولان ناخواسته و نا آگاهانه با ادبیات مافیای زمین و مسکن همراه شده اند، افزود: این مافیا سال های متمادی پروانه های زمین و مسکن و انبوه سازی گرفته اند و به روش خود اقدام به ساخت و ساز کرده اند و طبیعی است که با ورود شرکت های حرفه ای و متعهد، مقاومت کنند اما مسئولان باید مراقب باشند که ناآگاهانه همراه موج ایجاد شده توسط اینها نشوند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از بزرگترین آسیب های پروژه های سرمایه گذاری در دوره های پیشین مدیریت شهری یزد، نداشتن اهلیت و صلاحیت سرمایه گذاران بوده است، تصریح کرد: برخی از این افراد حتی تامین ضمانت نامه بانکی را نیز ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز جدی شهرداری یزد به جذب سرمایه گذار/چالش های مالی در راه است

نیاز جدی شهرداری یزد به جذب سرمایه گذار/چالش های مالی در راه است