مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 11:402021-07-17سياسي

مبارزه با بیماری سالک در هفت روستای دامغان


مسئول واحد بیابان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان گفت: مبارزه با بیماری سالک و اجرای لانه کوبی در هفت روستای جنوبی دامغان در حال انجام است.

- مسئول واحد بیابان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان گفت: مبارزه با بیماری سالک و اجرای لانه کوبی در هفت روستای جنوبی دامغان، پس از شناسایی روستاهای آلوده به سالک که در مجاورت تاغزارهای شهرستان قرار گرفتند، در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محبوبه راحتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به عزم همگانی برای مبارزه با بیماری سالک، گفت: سبحان، الله آباد، صالح آباد، خورزان، صُلح آباد، عبدالله آباد و حسن آباد، از جمله روستاهای جنوبی شهرستان دامغان هستند که با توجه به قرارگرفتن در مجاورت تاغزارها، با اعلام آمادگی دهیاران این روستاها و همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، عملیات لانه کوبی و مبارزه با موش ناقل سالک در آن ها دنبال می شود.

وی تصریح کرد: در اجرای این امر تاکنون 90 کیلوگرم طعمه آلوده به سَم فسفر 2 رنگ آماده شد و در اختیار دهیاران متقاضی روستاهای سبحان، الله آباد و خورزان قرار گرفت که مساحت اجرای عملیات پس از اتمام آن اعلام می شود.

راحتی اضافه کرد: هماهنگی های لازم در خصوص اجرای عملیات مبارزه در محدوده تاغزارهای حسن آباد با بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با بیماری سالک در هفت روستای دامغان

مبارزه با بیماری سالک در هفت روستای دامغان