مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 11:002021-07-17بين الملل

دعوای حریری و جعجع بر سر حمایت از ریاست جمهوری میشل عون


سایت الجدید متن بیانیه ابراز تاسف اداره اطلاع رسانی حزب القوات اللبنانیه، به رهبری سمیر جعجع را منتشر کرد که ناگزیر شده جوابیه ای برای حریری بفرستد.

- سایت الجدید متن بیانیه ابراز تاسف اداره اطلاع رسانی حزب القوات اللبنانیه، به رهبری سمیر جعجع را منتشر کرد که ناگزیر شده جوابیه ای برای حریری بفرستد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، اداره اطلاع رسانی حزب القوات اللبنانیه چندین نکته را که سعد حریری، نخست وزیر سابق لبنان در گفت وگو با شبکه الجدید مطرح کرد توضیح داد.

این گروه آورده است: به رغم اینکه در مرحله های گذشته سعی کردیم خود را از بحث های مربوط به اوضاع فاجعه بار کشور دور کنیم اما بر خود می دانیم برای افکار عمومی برخی مسائل را توضیح دهیم.

اولا، القوات اللبنانیه تنها پس از توافق سعد حریری با نبیه بری، رییس پارلمان بر سر نامزدی سلیمان فرنجیه برای ریاست جمهوری القوات اللبنانیه میشل عون را برای ریاست جمهوری نامزد کرد، به طوریکه خیزش سیاسی دال بر آن است که ما به حصول انتخابات ریاست جمهوری نزدیک شده بودیم.

دوما، به منظور استعفا از دولت بعد 17 اکتبر 2019 رییس حزب القوات تماس طولانی با حریری در 18 اکتبر یک روز بعد از خیزش برقرار کرد و پیشنهاد استعفا با حزب سوسیال پیشرو از دولت را مطرح کرد و حریری از رییس القوات برای پاسخ داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوای حریری و جعجع بر سر حمایت از ریاست جمهوری میشل عون

دعوای حریری و جعجع بر سر حمایت از ریاست جمهوری میشل عون