مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 10:502021-07-17سياسي

حضور و مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است


نماینده ولی فقیه در مازندران برنده اصلی انتخابات را مردم دانست و گفت:حضور و مشارکت مردم برای نظام اسلامی پشتوانه محسوب می شود.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر شنبه در دیدار با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان با تقدیر از تلاش های این هیئت اظهار داشت: خروجی کار هیئت نظارت و اجرایی برانتخابات خوب و منجر به مشارکت مردم در انتخابات شده است.

وی با عنوان اینکه انتخابات ریاست جمهوری سبب امید و اعتماد در بین مردم شده است، گفت: برنده اصلی انتخابات مردم هستند و حضور و مشارکت بالای آنها برای نظام اسلامی پشتوانه محسوب می شود و دشمنان سعی کردند این حضور را کمرنگ کنند.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته از سوی دشمنان با ائتلاف های شیطانی و خبیث برای منصرف کردن مردم در انتخابات، ادامه داد: در عین حال با توجه به تمام تلاش ها، شاهد حضور قابل قبولی در انتخابات بودیم.

آیت الله محمدی لایینی مشارکت 61 درصدی مردم استان را در انتخابت مطلوب و جالب بیان کرد و گفت: حضور اقشار مذهبی و مستضعف و طبقات متوسط در پای صندوق های رأی دارای پیام معناداری است.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه وظیفه اصلی ما خدمت به محرومان به عنوان پایگاه دفاع مقدس و حرم اظهار داشت: این دسته در صحنه ها حضور دارند و با فتنه ها مقابله می کنند و نباید اجازه دهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور و مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است

حضور و مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است