مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 10:402021-07-17حوادث

آزادسازی 8000 متر مربع اراضی کشاورزی در بابل


فرمانده انتظامی شهرستان بابل از آزادسازی 8000 متر مربع از زمین های کشاورزی که بدون مجوز تغییر کاربری اقدام به ساخت و ساز در آنها شده بود،خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان بابل از آزادسازی 8000 متر مربع از زمین های کشاورزی که بدون مجوز تغییر کاربری اقدام به ساخت و ساز در آنها شده بود،خبر داد.

محمد زمان شالیکار در تشریح این خبر بیان کرد:ماموران انتظامی شهرستان بابل در پی دریافت چند فقره پرونده از اداره جهاد کشاورزی مبنی بر احداث ساختمان در زمین های کشاورزی بدون مجوزساخت و تغییر کاربری، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از اطمینان کامل از تخلف در ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی ،موضوع را با دادستان بابل هماهنگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از تخریب 23 مورد ساخت و ساز غیر مجاز خبر داد و تصریح کرد : ماموران انتظامی در این اقدام 8000 متر از اراضی کشاورزی که به صورت غیر مجاز و بدون تغییر کاربری در آن اقدام به ساخت و ساز شده بود را آزاد و به چرخه تولید بازگرداندند.

شالیکار ارزش زمین های کشاورزی آزاد شده بر اساس نظر کارشناسان را 24میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد : ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی ضربه سختی بر تولیدات داخلی بوده و کاهش تولید مواد غذایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 8000 متر مربع اراضی کشاورزی در بابل

آزادسازی 8000 متر مربع اراضی کشاورزی در بابل