مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-17دانش

شماره جدید نشریه «حلقه وصل» منتشر شد


شماره 93 نشریه فرهنگی، تشکیلاتی «حلقه وصل» همزمان با هفته عفاف و حجاب با پرونده ویژه ای برای این موضوع روی کیوسک روزنامه فروشی ها قرار گرفت.

- ، شماره 93 نشریه فرهنگی، تشکیلاتی حلقه وصل همزمان با هفته عفاف و حجاب به بررسی این موضوع مهم پرداخته و در این شماره مصوبات قانونی کشور در این موضوع و بی توجهی دستگاه های دولتی و حاکمیتی به آن را مورد بررسی قرار داده است.

دولت های بی اراده، فعالانِ بی تفاوت، خیابان های بی حیا سرمقاله این شماره نشریه به قلم صادق یزدانی مدیرمسئول نشریه، به دو مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد عفاف و حجاب پرداخته است.

یزدانی اشاره می کند: شاید یکی از بهترین دستورالعمل ها در حوزه عفاف و حجاب، قانونی است که در سال 1384 در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد که وظیفه همه دستگاه ها و نهادها را در آن به طور دقیق و ریز مشخص کرده است.

این مصوبه که با نام 427 شناخته می شود با مطالعات و بررسی های فراوان در شورای فرهنگ عمومی آماده و بعد در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد اما با وجود آنکه 3 رییس جمهور به خود دیده ولی قدم های موثری در راه اجرای آن برداشته نشده است.

نویسنده تاکید می کند: قانون، زمانی خوب است که برای اجرا نوشته شده باشد، مجری عامل به آن باشد و قدرتی هم بر اجرای آن نظارت و دستگاه های موظف به اجرا را بازخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید نشریه «حلقه وصل» منتشر شد

شماره جدید نشریه «حلقه وصل» منتشر شد