مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-17سياسي

شفافیت هزینه ها و گردش مالی نامزدهای انتخابات ضروری است


رییس دفتر هیئت نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در مازندران با بیان اینکه قانون انتخابات مربوط به چند دهه قبل است، گفت:شفاف سازی هزینه ها و گردش مالی نامزدها ضروری است.

- ، حجت الاسلام علی اصغر ذکوی بعدازظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شورای نگهبان همواره تلاش کرده تا بر مبنای قانون اساسی و دین اسلام عمل کند، افزود: دلسوزان نظام در عمل به تصمیم شورا تکمیل می کنند و در مقابل گروهی که سرخط آن در بیرون از کشور و مخالفان نظام اسلامی است، تلاش دارند، ارکان نظام را موجب هجوم و تضعیف قرار دهند.

وی با اشاره به جنگ نرم، ترکیبی و ادارکی که علیه نظام مقدس اسلامی به راه افتاده است، گفت: ایجاد تردید در اسلام سیاسی، تغییر و مهندسی ادارک مردم و مسئولان از جمله نقشه ها و توطئه های دشمنان برای جنگ نرم است.

وی اظهار داشت: مصادیق نفوذ، استعمار فرانو و جنگ اداری از جمله ترفندهای دشمنان است و نباید از هجمه های نرم علیه ارکان نظام اسلامی غفلت کنیم.

حجت الاسلام ذکوی با بیان اینکه در انتخابات همکاری نسبتاً خوبی بین بخش های مختلف وجود داشت، برخی آسیب های موجود را تکراری و برخی ها را ویژه دانست و گفت: گزینش نامناسب و آموزش ناکافی در عوامل اجرایی ونظارتی، تأخیر چندساعته آغاز رأی گیری، مشکل تکراری کانون های ثرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت هزینه ها و گردش مالی نامزدهای انتخابات ضروری است

شفافیت هزینه ها و گردش مالی نامزدهای انتخابات ضروری است