مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-17اقتصادي

صندوق نوآوری یونیسف از شرکت های فناور حمایت می کند


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس گفت: صندوق نوآوری یونیسف به دنبال سرمایه گذاری بدون سهم سرمایه تا سقف 100هزار دلار برای تامین مالی و حمایت فنی (در مرحله کشت ایده) شرکتهای نوپای فناورانه انتفاعی که پتانسیل کمک به بشریت را دارند، - ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس گفت: صندوق نوآوری یونیسف به دنبال سرمایه گذاری بدون سهم سرمایه تا سقف 100هزار دلار برای تامین مالی و حمایت فنی (در مرحله کشت ایده) شرکتهای نوپای فناورانه انتفاعی که پتانسیل کمک به بشریت را دارند، است.

امید ماهرانی شنبه 26 تیرماه در جلسه کمیسیون کارآفرینی، کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس گفت: ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در فراخوان توسعه راهکارهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین صندوق نوآوری یونیسف که به بهبود دسترسی و ارائه خدمات و سیستم های دیجیتال منجر می شود همکاری و مشارکت کرده است.

او افزود: افرادی که طرح های مطالعاتی آنها انجام شده وتاریخ 11 مرداد 1400 می توانند در وب سایت یونیسف اطلاعات خود را بارگزاری کنند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس ادامه داد: استارتاپ هایی که از یادگیری ماشینی، علوم داده یا هوش مصنوعی استفاده می کنند و کسب و کار آنها در یکی از کشورهایی که برنامه های کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق نوآوری یونیسف از شرکت های فناور حمایت می کند

صندوق نوآوری یونیسف از شرکت های فناور حمایت می کند