مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-17بين الملل

رییس جمهوری پیشین آرژانتین به قاچاق سلاح به بولیوی متهم شد


وزیر امور خارجه بولیوی هفته گذشته از اقدام دولت مائوریسیو ماکری در ارسال غیر قانونی مهمات و گاز اشک آور برای سرکوب اعتراضات حامیان اوو مورالس خبر داد.

- وزیر امور خارجه بولیوی هفته گذشته از اقدام دولت مائوریسیو ماکری در ارسال غیر قانونی مهمات و گاز اشک آور برای سرکوب اعتراضات حامیان اوو مورالس خبر داد.

مائوریسیو ماکری رییس جمهوری پیشین آرژانتین (2015- 2019) از سوی دادستانی بوئنوس آیرس به قاچاق سلاح و مهمات به بولیوی در میانه تظاهرات و کودتا علیه اوو مورالس رییس جمهوری سابق بولیوی در نوامبر 2019 (آبان/ آذر 98) متهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از تارنمای شبکه تلویزیونی تله سور، این اقدام قانونی با حکم دادستان کارلوس ناوال ریال علیه ماکری و شماری از وزیران وقت آرژانتین از جمله پاتریثیا بویریچ و اوسکار آگواد وزیران امنیت و دفاع وقت و به دنبال شکایتی که دولت بولیوی در روزهای اخیر انجام داده به جریان افتاده است.

آلبرتو فرناندز رییس جمهوری آرژانتین به نمایندگی از دولت این کشور با ارسال نامه ای به لوییس آرسه همتای بولیویایی خود، مراتب عذرخواهی به دلیل همکاری دولت وقت آرژانتین با دولت جنینه آنیس رییس جمهوری موقت بولیوی را ابراز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری پیشین آرژانتین به قاچاق سلاح به بولیوی متهم شد

رییس جمهوری پیشین آرژانتین به قاچاق سلاح به بولیوی متهم شد