مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-17بين الملل

القاعده و داعش دو اسیر یمنی را سر بریدند


کمیته ملی امور اسرا وابسته به دولت نجات ملی یمن جنایت القاعده و داعش در سر بریدن دو اسیر یمنی را محکوم کرد و ائتلاف سعودی را مسؤول این جنایت خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروهک های تروریستی القاعده و داعش دو اسیر از ارتش و کمیته های مردمی ، کمیته ملی ویژه امور اسرا وابسته به دولت نجات ملی یمن اعلام کرد، مسؤولیت کامل این جنایت را که در تضاد با ادیان آسمانی و عرف بین المللی و انسانی است بر عهده کشورهای عضو ائتلاف متجاوز می داند.

این کمیته تأکید کرد، قبح و زشتی این جنایت به همان مقداری که قلب آزادگان ملت یمن را به درد آورد کشورهای ائتلاف سعودی را رسوا و روابط آنها با القاعده و داعش را فاش کرد.

کمیته مذکور ضمن تأکید بر این نکته که روابط ائتلاف سعودی-آمریکایی-اماراتی با عناصر القاعده و داعش روشن تر از روز شده ، افزود، این جنایت، جامعه بین الملل را که ادعای مقابله با عناصر القاعده و داعش دارد در معرض آزمایش قرار می دهد.

کمیته امور اسرا، سازمان ملل و نهادهای عامل آن در یمن و تمام نهادهای محلی را به محکوم کردن این جنایت و نیز مجازات مرتکبان آن فراخواند.

القاعده چندی پیش با صدور بیانیه ای اعتراف کرد، در جنگ در البیضاء مرکز یمن در کنار ائتلاف سعودی علیه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی جنگیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القاعده و داعش دو اسیر یمنی را سر بریدند

القاعده و داعش دو اسیر یمنی را سر بریدند