مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-17اقتصادي

تصفیه خانه باباشیخ علی در مدار کامل است/ سلامت آب شرب اصفهانی ها


سخنگوی شرکت آب و فاضلاب اصفهان با تاکید بر سلامت آب شرب تحویلی از سوی تصفیه خانه باباشیخ علی، گفت: در حال حاضر تمام 11 و نیم مترمکعب آب در ثانیه تصفیه خانه در مدار بهره برداری است و به نوعی این تصفیه خانه در مدار کامل قرار دارد.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی شرکت آب و فاضلاب اصفهان با تاکید بر سلامت آب شرب تحویلی از سوی تصفیه خانه باباشیخ علی، گفت: در حال حاضر تمام 11 و نیم مترمکعب آب در ثانیه تصفیه خانه در مدار بهره برداری است و به نوعی این تصفیه خانه در مدار کامل قرار دارد.

مهرداد خورسندی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص برخی شایعات درباره سلامت آب شرب شهروندان در پی جاری شدن زاینده رود، اظهار کرد: آب شرب تامین شده توسط شرکت آب و فاضلاب اصفهان براساس نتایج مکرر آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب و همچنین آزمایشگاه مرجع مرکز بهداشت استان اصفهان کاملا سالم و بهداشتی است.

وی افزود: مطابق آزمایشات مختلف تمام مقادیر پارامترهای فیزیکی و شیمیایی و میکروبیولوژی آب شرب اصفهان در محدوده مجاز و براساس استانداردهای 1053 و 1011 سازمان استاندارد ایران است.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب اصفهان درباره گل آلود شدن زاینده رود در زمان بازگشایی آب زاینده رود و کاهش میزان آب تحویلی به تصفیه خانه، گفت: این موضوع مربوط به زمان تحویل آب به باغات غرب اصفهان رخ داد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه باباشیخ علی در مدار کامل است/ سلامت آب شرب اصفهانی ها

تصفیه خانه باباشیخ علی در مدار کامل است/ سلامت آب شرب اصفهانی ها