مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-17سياسي

تعطیلی تالارهای پذیرایی و تفرجگاه ها در گلستان


استاندار گلستان با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: تالارهای پذیرایی، تفرجگاه ها و بازارهای هفتگی در استان بسته خواهد بود.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: تالارهای پذیرایی، تفرجگاه ها و بازارهای هفتگی در استان بسته خواهد بود.

دکتر هادی حق شناس امروز شنبه 26 تیرماه در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متأسفانه در حال گذراندن پیک پنجم کرونا در استان هستیم و تعداد بستری ها به بیش از 800 نفر رسیده درحالی که هفته گذشته تقریباً 500 بستری داشتیم.

وی افزود: از چهارشنبه هفته گذشته مقرر شد که همه تالارهای پذیرایی، تفرجگاه ها و بازارهای هفتگی در آخر هفته تعطیل شوند که این مسئله در برخی شهرها رعایت نشد.

در جلسه امروز مقرر شد در چند روز آینده این محدودیت ها با جدیت بیشتری پیگیری شود.

استاندار گلستان با اشاره به در پیش بودن عید قربان، گفت: اگر ظرف سه چهار روز آینده تعداد بیماران کاهشی بود، در جلسه ای دیگر در طول هفته در خصوص برگزاری نماز عید قربان تصمیم گیری خواهیم کرد.

حق شناس با بیان اینکه هفته بسیار سختی را در پیش داریم، خاطرنشان کرد: به مردم استان توصیه می کنیم همچنان نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توجه جدی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی تالارهای پذیرایی و تفرجگاه ها در گلستان

تعطیلی تالارهای پذیرایی و تفرجگاه ها در گلستان