مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-17اجتماعي

دمای هوا در همدان افزایش می یابد


کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دمای هوا از فردا افزایش می یابد گفت: طی امروز و فردا وزش شدید لحظه ای باد را در پیش داریم که با این وزش ها به تدریج به میزان غبار هوا افزوده می شود.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه دمای هوا از فردا با افزایش دما در استان، گرم تر از روزهای گذشته خواهد شد اظهار کرد: از امروز با کاهش ابرناکی هوا و افزایش دما روبرو خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در برخی از ساعات بعدازظهر وزش شدید باد در پیش داریم افزود: این روزها وزش باد لحظه ای است و با این وزش ها به تدریج به میزان غبار هوا افزوده می شود.

کارشناس هواشناسی استان همدان با تاکید بر اینکه بارش های پراکنده روز گذشته باعث خنک شدن هوا در همدان شد ادامه داد: میزان بارش های پراکنده دیروز در شیرین سو یک میلی متر و در رزن 0.

6 میلی متر گزارش شده است.

وی از افزایش دمای هوا خبر داد و گفت: پیش بینی می شود دمای هوا به 38 درجه سانتیگراد  برسد به طوری که تا پایان هفته جاری شاهد کاهش وزش باد و غبار هستیم و از نظر کیفی آسمانی صاف در پیش خواهیم داشت.

باقری شکیب با اشاره به اینکه تغییرات دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته بین 13 و 33 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است متذکر شد: روز گذشته خنک ترین نقطه در استان شهرستان بهار با 13


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در همدان افزایش می یابد

دمای هوا در همدان افزایش می یابد