مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-17سياسي

بازشماری 25درصد صندوق های رای بهارستان/ تغییری در اعضای اصلی حاصل نشد


رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای بهارستان از بازشماری 25 درصد صندوق های رای شوراهای این شهرستان خبر داد و گفت: تغییری در ترکیب اعضا اصلی حاصل نشد.

- حجت الاسلام علی مصائبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخابات شورای شهرهای بهارستان اظهار داشت: هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای بهارستان پس از برگزاری انتخابات بازشماری 25 درصد از آرا را در دستور کار قرار داد و مدارک و مستندات لازم هم برای هیأت نظارت استان تهران ارسال شد.

وی گفت: تا ساعت 20 روز گذشته بازشماری 25 درصد آرا در صندوق های پر جمعیت اعم از روستایی و شهری انجام شد و در نهایت ترکیب اعضا اصلی شوراها تغییری نکرد و البته در علی البدل ها تغییراتی داشتیم.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان بهارستان افزود: البته تأیید نهایی انتخابات با هیأت نظارت استان تهران و نیز هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات است، البته پیشنهاد ابطال برخی از صندوق ها به استان داده شده است.

مصائبی با اشاره به برخی از گلایه ها در خصوص خرید و فروش رأی افزود: بررسی و رسیدگی این موضوع با هیأت نظارت بر انتخابات استان تهران و نیز دادستانی است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: امکان حضور نماینده ای از کاندیداها در بازشماری آرا نبود، اما هرکس ادعایی دارد، هر صندوقی را بخواهد، باز می کنیم، به تعداد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازشماری 25درصد صندوق های رای بهارستان/ تغییری در اعضای اصلی حاصل نشد

بازشماری 25درصد صندوق های رای بهارستان/ تغییری در اعضای اصلی حاصل نشد