مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-17اقتصادي

توضیحات آبفا مازندران درباره شوری آب شهنه کلای آمل


آب وفاضلاب مازندران نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازشوری آب در پنج روستای منطقه شهنه کلای آمل واکنش نشان داد و اعلام کرد و چاه قدیمی آب از مدار خارج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا عنوان شوری آب 5 روستای آمل توضیحاتی ارائه و اعلام کرد: آب شرب روستاهای دشت سر (شهنه کلاً و مزرس) با دو هزار و 200 نفر جمعیت از طریق 2 حلقه چاه تأمین می شود.

در ادامه آمده است: در سال 75_1374 برای تأمین آب شرب این مناطق، جهاد سازندگی نسبت به حفر یک حلقه چاه اقدام نمود که با تجزیه و آنالیزهای انجام شده در آن زمان مقدار TDS آب (به کل مواد جامد محلول در آب TDS گفته می شود) 1950 ppm بوده است که با پیگیری انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی سابق درسال 96_1395 دوحلقه چاه جدید با کیفیت استاندارد حفر و چاه قدیمی از مدار حذف شد.

به دلیل تجهیز یک حلقه از دو حلقه چاه جدید و نیز افزایش میزان تقاضای مصرف آب توسط ساکنان روستا، بخشی از تأمین آب اهالی این روستا پس از اختلاط با چاه قدیم جهاد سازندگی تأمین می شد.

همچنین تصریح شده است: با آنالیز مجدد انجام شده و اعلام وضعیت هشدار از سوی مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان در خصوص مقادیر TDS چاه جهاد سازندگی، شرکت آب و فاضلاب استان مازندران در سال گذشته با توجه به ضرورت اجرای ارتقای کیفیت آب شرب مشترکین این روستا به تجهیز چاه جدید اقدام کرد و این چاه ابتدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات آبفا مازندران درباره شوری آب شهنه کلای آمل

توضیحات آبفا مازندران درباره شوری آب شهنه کلای آمل