مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 08:202021-07-17اقتصادي

آینده ی توسعه یافته ی یزد نیازمند سرمایه گذاری است


رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد، با تاکید بر این که آینده توسعه و اقتصاد شهری یزد نیازمند سرمایه گذاری است، اعلام کرد: - ایسنا/یزد رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد، با تاکید بر این که آینده توسعه و اقتصاد شهری یزد نیازمند سرمایه گذاری است، اعلام کرد: در حال حاضر هشت طرح سرمایه گذاری در شهرداری یزد عملیاتی شده است.

محمد شیبانی در نشست آنلاین خبری با رسانه ها پیرامون طرح های سرمایه گذاری شهرداری یزد، اظهار کرد: در آمد شهرداری ها از طریق بودجه دولتی، عوارض های گرفته شده از مردم و فروش املاک است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور، روند نزولی یا صعودی به خود می گیرد.

وی افزود: اگر اقتصاد کشور دچار مشکل شود، بودجه شهرداری ها نیز شرایط مناسبی نخواهد داشت لذا برای رفع چنین مواردی، نیازمند سرمایه گذاری هستیم.

این مسئول با تاکید بر این که سرمایه گذاری تنها عامل تداوم توسعه شهری است، افزود: اگر سرمایه گذاری صورت نگیرد، نه تنها آینده شهر خوب نخواهد بود بلکه در تامین حقوق کارمندان نیز با مشکل مواجه خواهیم بود.

شیبانی اضافه کرد: در بازار سرمایه گذاری مشکلاتی چون نبود اعتماد سرمایه گذار برای قرار دادن سرمایه در چرخه شهرداری و مشارکت سرمایه داران درون شهری در خارج از شهر یزد وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده ی توسعه یافته ی یزد نیازمند سرمایه گذاری است

آینده ی توسعه یافته ی یزد نیازمند سرمایه گذاری است