مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-17دانش

ساخت دستگاه میکروراکتوری برای حذف رنگ از پساب


محققان دانشگاه صنعتی کرمانشاه موفق به طراحی و ساخت دستگاه میکروراکتوری برای حذف رنگ از پساب با الگوی اختلاط دورانی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجید محدثی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در این خصوص گفت: دستگاه میکروراکتوری با هدف تحقق اهداف پژوهشی دانشگاه با همراهی و اهتمام اشکان گوران دانشجوی رشته مهندسی شیمی دانشگاه طراحی و بعد از ساخت آن، ثبت اختراع نیز شده است.

وی ساخت این نمونه را آغازی برای اهتمام بیشتر به اقدامات پژوهشی در راستای مهندسی شیمی بیان کرد و از دیگر دانش آموختگان و دانشجویان رشته مهندسی شیمی دانشگاه درخواست کرد که با توجه به حمایت ها و فضای مدرن و به روز آزمایشگاه های دانشگاه صنعتی کرمانشاه در راستای اقدامات پژوهشی نقش موثر و کارآمدی داشته باشند.

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در ادامه در تشریح دستگاه میکروراکتوری گفت: ستاپ موجود دارای الگوی اختلاط دورانی است که در جهت بهبود عملکرد فرایندی موثر واقع می شود.

این ستاپ بازدهی مناسبی در انجام کارهای تحقیقاتی از خود نشان داده است .

به نقل از وزارت علوم، وی همچنین افزود: با توجه به فضای میکرو بین صفحه دوار و ورودی های تعبیه شده در این ستاپ می توان در زمان بسیار کمتر نسبت به سایر ستاپ های موجود، به بازدهی مشابه یا حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه میکروراکتوری برای حذف رنگ از پساب

ساخت دستگاه میکروراکتوری برای حذف رنگ از پساب