مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-17اجتماعي

میزان بارش های تابستانه در قصرقند به مرز 50 میلی متر رسید


مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت مونسون هند در چند روز اخیر شدت گرفته و از قصرقند در جنوب استان 49 میلی متر باران گزارش شد.

- به گزارش، اظهار داشت: بارش ها در 72 ساعت گذشته قدری تشدید شد و در این مدت از بیش از 45 ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی باراندگی گزارش شده است.

وی افزود: همانطور که انتظار می رفت فعالیت مونسون هند در چند روز اخیر شدت گرفت و از قصرقند در جنوب استان سیستان و بلوچستان 49 میلی متر باران گزارش شد.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: علاوه بر قصرقند از ایستگاه های هلنچکان قصرقند 40، چانف نیکشهر 33، ساربوک قصرقند 27 و چاهان نیکشهر 26.

5 میلی متر بارش گزارش شده است.

وی گفت: سامانه مونسون هند در 2 هفته اخیر بیش از 15 شهرستان سیستان و بلوچستان را فرا گرفته و در حدود 80 ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی فعالیت کرده است.

حیدری تصریح کرد: بارش های همرفتی مونسون در برخی نقاط استان منجر به آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها و جریان یافتن رودخانه ها شده است.

وی افزود: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی همچنان فعالیت مونسون هند به ویژه در بعدازظهرها و شب ها ادامه دارد.

عضو ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: عمده فعالیت این سامانه در مناطق جنوب شرق، جنوب، نواحی مرکزی و ارتفاعات نواحی مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان بارش های تابستانه در قصرقند به مرز 50 میلی متر رسید

میزان بارش های تابستانه در قصرقند به مرز 50 میلی متر رسید