مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-17اقتصادي

تحقیق و تفحص از وعده افزایش تولید خودرو/بررسی احتمال کاهش عمدی تیراژ خودروسازان


تحقیق و تفحص از خودروسازان در حالی توسط نمایندگان مجلس کلید خورده که بررسی میزان تحقق وعده افزایش تولید خودروسازان یکی از محورهای مهم آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، این روزها ناهمخوانی عرضه و تقاضا مهمترین دلیل نابسامانی بازار خودرو و حباب قیمتی در این بازار است.

برای حل این مشکل که چند سالی گریبانگیر بازار خودرو شده است، مسئولان و خودروسازان بارها وعده افزایش تیراژ تولید را داده اند که کمتر عملی شده است.

حتی در سال های اخیر، وعده افزایش تیراژ تولید خودرو یکی از دلایل موافقت شورای رقابت با صدور مجوز افزایش قیمت خودروهای داخلی بود اما بعد از بالارفتن قیمت کارخانه ای خودروها، این موضوع به فراموشی سپرده شده و پیگیری خاصی در مورد دلیل عدم تحقق آن صورت نگرفته است.

این بار نمایندگان مجلس قرار است در طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودرو، موضوع تیراژ تولید را مورد ارزیابی قرار دهند.

حجت اله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این مورد با بیان اینکه کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازی ها موضوع تیراژ تولید این شرکت ها را بررسی می کند، گفت: خودروسازان در جلسات متعددی که در کمیسیون صنایع مجلس تشکیل شد، وعده افزایش تیراژ تولید را دادند، بنابراین در صورتی که تولید آنها در ابتدای سال کاهش یافته باشد، باید علت را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از وعده افزایش تولید خودرو/بررسی احتمال کاهش عمدی تیراژ خودروسازان

تحقیق و تفحص از وعده افزایش تولید خودرو/بررسی احتمال کاهش عمدی تیراژ خودروسازان