مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-17فرهنگي

معرفی برگزیدگان پنجمین نشان عکس مطبوعاتی/ واکسن اهالی رسانه به کجا رسید؟


معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین پایانی پنجمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران گفت: در حال حاضر، 13 هزار فعال رسانه ای داریم که فهرست های جداگانه ای از فعالان حوزه های مختلف تهیه کرده ایم و پیگیر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، آیین اعلام برگزیدگان پنجمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران، عصر دیروز (جمعه 25 تیرماه) در سینما روباز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

    حمید فروتن رییس هیأت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در ابتدای این مراسم ضمن ارائه آماری از مشارکت کنندگان در این دوره گفت: در پنجمین دوره نشان، 180 عکاس از سراسر ایران مشارکت داشتند که در بخش تک عکس 1204 اثر و در مجموعه عکس، 259 مجموعه به دبیرخانه ارسال شد و مورد قضاوت قرار گرفت.

وی همچنین با اشار ه به حضور عکاسان و تصویربرداران در دوران شیوع واکسن کرونا تأکید کرد.

  در ادامه، عکاسان دفاع مقدس از جمله آقایان سعید صادقی، ساسان مؤیدی، علیرضا عابدی و خانم مریم کاظم زاده با نمایش کلیپ و اهدای لوح تقدیر، تمجید شدند.

* واکسن اهالی رسانه به کجا رسید؟ سپس محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی اظهار داشت: کار در رسانه نیاز به عشق دارد و این عشق را در می توان در عکس هایی که در شرایط کرونایی ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان پنجمین نشان عکس مطبوعاتی/ واکسن اهالی رسانه به کجا رسید؟

معرفی برگزیدگان پنجمین نشان عکس مطبوعاتی/ واکسن اهالی رسانه به کجا رسید؟