مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-17اقتصادي

1050 واحد فرآورده خونی از زنجان به سیستان بلوچستان ارسال شد


مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 1400 فرآورده خونی به شبکه ملی خون رسانی کمک شده که از این تعداد 1050 واحد فرآورده به استان سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 1400 فرآورده خونی به شبکه ملی خون رسانی کمک شده که از این تعداد 1050 واحد فرآورده به استان سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

سیامک اسدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای همه گیری کووید - 19 تاکنون به لطف همشهریان سخاوتمند با کمبود فرآورده های خونی در استان زنجان مواجه نشده ایم، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا تاثیر مستقیمی بر ابعاد مختلف فعالیت های انتقال خون استان زنجان گذاشت، ولی فرصتی برای حفظ انسجام و مدیریت بحران بود که خوشبختانه با همکاری اهداکنندگان و همکاران مشکلی به وجود نیامده است.

وی در رابطه با میزان کمک رسانی انتقال خون استان زنجان به شبکه ملی خون رسانی، افزود: از ابتدای سال تاکنون حدود 1400 فرآورده خونی به سایر استان های کشور ارسال شده که از این تعداد حدود 1050 واحد آن به استان سیستان و بلوجستان که با موج پنجم بیماری کرونا درگیر است، ارسال شده است.

این مسئول در رابطه با افزایش اهداکنندگان خون در استان زنجان، تصریح کرد: طبق پایش انجام شده در چهار ماهه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1050 واحد فرآورده خونی از زنجان به سیستان بلوچستان ارسال شد

1050 واحد فرآورده خونی از زنجان به سیستان بلوچستان ارسال شد