مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-17سياسي

شورای نگهبان ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در کشورمان است


شورای نگهبان، ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در جمهوری اسلامی و حافظ قانون اساسی است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: شورای نگهبان، ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در جمهوری اسلامی و حافظ قانون اساسی است.

حجت الاسلام جعفر رحیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به 26 تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان با حکم امام خمینی (ره)، اظهار کرد: شورای نگهبان جایگاهی بی بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد و به همین جهت یکی از نهادهایی است که بیشترین هجمه‏ های دشمن را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه نگاهی به پیشینه و جایگاه این نهاد نشان دهنده تأثیرگذاری آن در کشور است، ادامه داد: این شورا، نقطه تضمین و سلامت نظام و تامین کننده امنیت سیاسی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه شورای نگهبان یکی از ارکان اصیل نظام اسلامی و ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در جمهوری اسلامی و حافظ قانون اساسی است، متذکر شد: این شورا بارها در معرض هجمه تبلیغاتی بدخواهان جمهوری اسلامی قرار گرفته که گاهی از سوی دشمنان خارجی و گاهی نیز خارجی است.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه حملات به شورای نگهبان، گاه از سوی دشمنانی است که با اسلامیت نظام مخالف هستند و سعی دارند که این نهاد مؤثر نظام را تضعیف کنند تا از این طریق راه ورود احکام و قوانین غیر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در کشورمان است

شورای نگهبان ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در کشورمان است