مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-17اقتصادي

کاهش رنج تولید برنج در هزار هکتار از شالیزارهای گیلان  


مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: در صورت تامین اعتبار در سال جاری نیز حدود یک هزار هکتار از شالیزارهای استان تحت پوشش طرح تسطیح اراضی قرار خواهد گرفت که موجب کاهش رنج تولید برنج در این اراضی می شود.

- ایسنا/گیلان مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: در صورت تامین اعتبار در سال جاری نیز حدود یک هزار هکتار از شالیزارهای استان تحت پوشش طرح تسطیح اراضی قرار خواهد گرفت که موجب کاهش رنج تولید برنج در این اراضی می شود.

مجتبی شاه نظری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تجهیز و نوسازی یا همان تسطیح اراضی شالیکاری که از سال 1374 در استان گیلان آغاز شده اکنون به 37 درصد از این اراضی رسیده است.

وی با بیان اینکه طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری سال گذشته در حدود 900 هکتار از اراضی شالیزاری گیلان انجام شد، گفت: طرح تجهیز و نوسازی علاوه بر اینکه موجب کاهش هزینه تمام شده قیمت برنج می شود، از رنج تولید این محصول نیز تا حدی کاسته می شود، صورت تامین اعتبار در سال جاری نیز حدود یک هزار هکتار از شالیزارهای استان تحت پوشش طرح تسطیح اراضی قرار خواهد گرفت.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان ادامه داد: حدود 40 میلیارد تومان اعتبار اولیه برای سال جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رنج تولید برنج در هزار هکتار از شالیزارهای گیلان  

کاهش رنج تولید برنج در هزار هکتار از شالیزارهای گیلان