مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-17اقتصادي

مجلس از وزرای کشاورزی، صمت و رییس بانک مرکزی شکایت می کند


تعدادی از نمایندگان از وزرای جهاد کشاورزی، صمت و بانک مرکزی به دلیل عدم اجرای قوانین برای تامین علوفه دام به قوه قضاییه شکایت کردند.

- علیرضا نظری نماینده خمین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات دامداران در تامین علوفه گفت: صنعتی دامپروری به طور مستقیم با سفره مردم در ارتباط است و هر گونه آسیب به این صنعت، باعث افزایش هزینه های خانواده ها می شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: دامداران به علت عدم توانمندی مالی جهت تأمین آذوقه، دام های مولد و صغیر خود را به کشتارگاه می برند.

این روند در آینده ای نه چندان دور موجب افزایش بی رویه قیمت گوشت و محصولات لبنی شده و در صورت عدم مدیریت صحیح، کشور را از مسیر خودکفایی به مسیر واردات هدایت می کند.

وی با اشاره به مکاتبات متعدد مجلس با دولت و وزارت جهاد کشاورزی برای رفع مشکلات دامداران اظهار داشت: دامداران کشور نیازمند به حمایت جدی دولت می باشند اما متأسفانه شرایط نشانگر آن است که توجه جدی به مطالبات و مشکلات این صنعت وجود ندارد.

نظری ناکارآمدی مدیران در وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صمت و بانک مرکزی را عامل معضلات عظیم دامداران و نابودی زندگی و کسب و کار آن ها خواند و گفت: تعدادی از نمایندگان طبق ماده 234 آیین نامه داخلی از وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از وزرای کشاورزی، صمت و رییس بانک مرکزی شکایت می کند

مجلس از وزرای کشاورزی، صمت و رییس بانک مرکزی شکایت می کند