مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-17سياسي

روند طولانی اخذ پروانه مانع پیشرفت مسکن ملی شده است


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه روند طولانی اخذ پروانه مانع پیشرفت مسکن ملی شده است گفت: در این زمینه شهرداری و نظام مهندسی دخیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی پیش از ظهر امروز در شورای مسکن شهرستان همدان با تأکید بر اینکه تأمین مسکن یکی از نیازهای ضروری است که باید به آن توجه شود اظهار کرد: روند طولانی اخذ پروانه که هم شهرداری و هم سازمان نظام مهندسی در آن دخیل هستند، مانع پیشرفت پروژه ها بوده که باید حل شود.

وی با تاکید بر اینکه باید نهادهای ذیربط این موضوع را تسهیل کنند افزود: صرف زمان 8 تا 9 ماهه برای دریافت یک پروانه اصلا معنایی ندارد و زیبنده نظام اداری ما نیست و باید این مشکل حتما حل شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه پروژه های معطل مانده در سطح استان باید تکمیل شود گفت: طی بازدیدی که از شهرستان فامنین داشتم با مشکل پروژه های نیمه کاره بودم که تعیین تکلیف آنها باید محقق شود.

وی با اشاره به اینکه در همدان 4 هزار و 200 نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده و وجوه اولیه را واریز کرده اند اظهار کرد: باید مسکن این افراد زودتر تکمیل و تحویل شود.

فرماندار شهرستان همدان نیز با بیان اینکه در خصوص مسائل و مشکلات مسکن ملی در شهرستان لازم بود بررسی لازم صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند طولانی اخذ پروانه مانع پیشرفت مسکن ملی شده است

روند طولانی اخذ پروانه مانع پیشرفت مسکن ملی شده است