مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-17اقتصادي

خبر خوش بهزیستی گلستان به «مددجویان» و «معلولان» تحت پوشش


معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گلستان از ارائه تسهیلات بلاعوض 140 میلیون تومانی برای ساخت خانه به خانواده های دارای دو معلول تحت پوشش این سازمان خبر داد.

- فرشته کابوسی صبح امروز در خصوص اشتغال و مسکن مددجویان بهزیستی استان گلستان گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: سازمان بهزیستی استان گلستان به خانوده های تحت پوشش بهزیستی که دارای دو معلول هستند تسهیلات بلاعوض 140 میلیون تومانی برای ساخت خانه پرداخت می کند.

وی تصریح کرد: افرادی که در سازمان بهزیستی استان گلستان پرونده دارند و تحت پوشش این سازمان هستند اگر در زمینه اشتغال شان در کارگاه ها، مراکز و کارگاه های خصوصی مشغول به کار باشند می توانند از تسهیلات این سازمان استفاده کنند.

* بیمه مددجویان توسط بهزیستی پرداخت می شود معاون مشارکت های مردمی بهزیستی گلستان ابراز کرد: مددجویان بهزیستی گلستان می توانند به صورت خوداشتغالی و یا به صورت خویش کارفرمایی مشغول به کار شوند و ما به این افراد تسهیلات ارائه خواهیم داد و همچنین می توانیم بیمه آنها را پرداخت کنیم.

کابوسی خاطرنشان کرد: در گذشته سازمان بهزیستی گلستان به مدت پنج سال بیمه معلولان تحت پوشش بهزیستی را پرداخت می کرد اما اکنون این قانون برداشته شد و تا زمانی که فرد در کارگاه مشغول به کار است بیمه اش توسط سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش بهزیستی گلستان به «مددجویان» و «معلولان» تحت پوشش

خبر خوش بهزیستی گلستان به «مددجویان» و «معلولان» تحت پوشش