مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-17اقتصادي

نوازش چرم و چوب در کارگاهی از جنس مشاغل خانگی


یک کارآفرین بیرجندی اکنون با حمایت طرح توسعه مشاغل خانگی خراسان جنوبی توانسته چرم و چوب را به هم نوازی دعوت کرده و محصولاتی بی بدیل بسازد.

- طرح توسعه مشاغل خانگی آمد تا هنرها و دست بافته های دیرین را دوباره احیا کند، هنرهایی که پتانسیل لازم را داشت اما گاهی در میان دغدغه ها کم رنگ شده بود.

این طرح به میدان آمد تا ایده های جدید در ذهن را فعال کند و راهی باشد برای دیده شدن استغدادهایی که در شهر نهفته مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و توسط جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه ای و مداخله گر در حوزه اشتغال در حال انجام است.

بر اساس این الگو و با انجام مطالعات، ساماندهی، بررسی، استعدادسنجی و توانمندسازی قرار است برای 54 هزار و 300 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی در 31 استان کشور زمینه ایجاد اشتغال فراهم شود.

سهم استان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ایجاد بستر اشتغال برای 400 نفر است که بیش از 900 نفر در این طرح ثبت نام کردند و برای اینکه نارضایتی عمومی ایجاد نشود با پیگیری های انجام شده توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بقیه افراد ثبت نام شده هم از مزایای طرح استفاده خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوازش چرم و چوب در کارگاهی از جنس مشاغل خانگی

نوازش چرم و چوب در کارگاهی از جنس مشاغل خانگی