مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 04:502021-07-17اقتصادي

بهترین سرخطی بورس را بزنید + یک راه حل حرفه ای


برای ارسال و ثبت سفارش خود در اولین لحظه آغاز ساعت کار در بازار بورس برای کسب جایگاه خوب در صف های خرید و فروش شما به ابزاری نیاز دارید که بتواند شما را از بقیه رقبا متمایز کند و جایگاه خوبی برای شما رقم بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام وب داده، سرور بورس همان ابزاری است که در کنار دیگر قوانین شما را یاری می کند که در میان هزاران سهام داری که در ساعات اولیه به دنبال خرید و یا فروش سهام خود هستند، در صف اول معامله قرار بگیرید.

اگر واقعا قصد موفقیت در بازار بورس و زدن سرخطی را دارید تا انتهای این مقاله با ما باشید تا شما را با این ابزار مورد نیاز آشنا کنیم.

سرور مجازی بورس چیست ؟ سرور بورس یک کامپیوتر با منابع سخت افزاری قدرتمند می باشد که در بهترین دیتا سنتر کشور در برج میلاد شهر تهران قرار گرفته است به علت متصل بودن به بستر اینترنت اصلی کشور از سرعت بسیار بالاتری نسبت به اینترنت خانگی و اینترنت موبایل برخوردار است.

قدرت بالای این سرورها در اجرای نرم افزارهای مرتبط با تحلیل بازار سهام، در کنار دسترسی پرسرعت به کارگزاری های بورس، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به نحو موثرتری به مبادلات در این بازار پرداخته و از سایرین در مواردی مانند سرخط زنی، که نیاز به سرعت بالا دارد، جلوتر باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین سرخطی بورس را بزنید + یک راه حل حرفه ای

بهترین سرخطی بورس را بزنید + یک راه حل حرفه ای