مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-17سياسي

پروژه های کوتاه مدت برای حل مشکل آب خوزستان، تامین مالی می شود


پروژه هایی که در کوتاه مدت می تواند به آبرسانی استان خوزستان کمک کند، تامین مالی می شود و بودجه مورد نیاز در جلسه روز یکشنبه هیأت دولت به تصویب خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس درباره نظارت میدانی استان خوزستان گفت: با توجه به تنش های آبی در استان خوزستان و مطالبات مردمی که در این رابطه وجود داشت و درخواست هایی که نمایندگان استان خوزستان داشتند، قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی؛ نسبت به این موضوع با حساسیت بالا، مسائل را پیگیری می کنند، در این خصوص نیز جلساتی در روزهای گذشته داشتند و امروز هم بنده را به عنوان نماینده تام الاختیار، به استان خوزستان فرستادند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس افزود: معاون دادستان کل کشور، اقای نجار رییس سازمان مدیریت بحران، معاون امور آب وزیر نیرو، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون وزیر جهادکشاورزی، مجموعه ای از مدیران و دست اندرکاران کشور در ارتباط با این مشکل، به استان خوزستان اعزام شدند.

وی با اشاره به تشکیل جلسه برای حل مشکلات خوزستان گفت: استاندار و نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مدیران استان در جلسه حضور داشتند و بحث های مفصلی پیرامون مشکلات آب شرب، آب کشاورزی و نیازهای استان خوزستان مطرح و بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های کوتاه مدت برای حل مشکل آب خوزستان، تامین مالی می شود

پروژه های کوتاه مدت برای حل مشکل آب خوزستان، تامین مالی می شود