مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-17پزشكي

قمی هایی که واکسن نمی زنند بخوانند!


مدیر گروه آموزش سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مردم از افرادی که واکسینه شده اند سؤال کنند چند نفر دچار عارضه شده اند تا متوجه ترس های نادرست خود بشوند.

- ایسنا/قم مدیر گروه آموزش سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مردم از افرادی که واکسینه شده اند سؤال کنند چند نفر دچار عارضه شده اند تا متوجه ترس های نادرست خود بشوند.

مخالفت با واکسن پدیده جدید و عجیبی نیست؛ زیرا از آغاز اولین واکسیناسیون نیز برخی افراد با آن مخالفت می کردند و بدون آنکه دلیلی برای اثبات ادعای خود داشته باشند آن را توطئه و برنامه ای محرمانه از سوی دشمنان و افراد صاحب قدرت می دانستند و برخی افراد هم با دامن زدن به این شایعات و سو استفاده از اعتقادات مذهبی مردم، منافع خود را تضمین می کردند.

با گذشت سالیان سال از آغاز واکسیناسیون عمومی؛ همچنان این نوع مخالفت ها وجود دارد و هنوز هم برخی از افراد با شنیدن نظرات بقیه مردم و یا خواندن مطالبی در فضای مجازی از دریافت آن خودداری کند.

مطالبی که گاهی توسط افرادی منتشر می شود که خودشان نیز از نادرست بودن آن بی اطلاع هستند و گاهی نیز با آگاهی از نادرست بودن آن، عامدانه برای پیش برد اهداف خود پخش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی هایی که واکسن نمی زنند بخوانند!

قمی هایی که واکسن نمی زنند بخوانند!