مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 04:102021-07-17سياسي

سومین وبینار روایت‏ های مدیریت کتابخانه های عمومی برگزار می شود


سومین جلسه از سلسله وبینارهای بین المللی «روایت‏ هایی از ایده ها و الگوهای مدیریت کتابخانه های عمومی» روز دوشنبه 28 تیر در فضای مجازی برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سومین جلسه از سلسله وبینارهای روایت هایی از ایده ها و الگوهای مدیریت کتابخانه های عمومی روز دوشنبه 28 تیر در فضای مجازی برگزار می شود.

سلسله وبینارهای روایت هایی از ایده ها و الگوهای مدیریت کتابخانه های عمومی که به دبیری منصور کوهی رستمی استادیار دانشگاه شهید چمران اهواز، با همکاری انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شوند.

در دو جلسه پیشین این جلسات، با حضور اساتید و کتابدارانی از دانشگاه کارولینای جنوبی، سوئد و ایران به موضوعات توسعه خدمات کتابخانه های عمومی برای گروه های حاشیه ای و کتابخانه های عمومی در سوئد؛ ترویج خواندن پرداخته شد.

سومین جلسه از سلسله جلسات مذکور با حضور عبدالمنان شیوای شرق معین وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان و جو جی مارکز مدرس دانشگاه پرتلند و استراتژیست طراحی خدمات همراه است.

جو جی مارکز نویسنده کتاب طراحی خدمات برای کتابخانه ها در این وبینار از ویژگی های طراحی خدمات برای کتابخانه های عمومی می گوید و همچنین معین وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان گزارشی از پروژه طراحی خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین وبینار روایت‏ های مدیریت کتابخانه های عمومی برگزار می شود

سومین وبینار روایت‏ های مدیریت کتابخانه های عمومی برگزار می شود